6.3.12

Yöllinen yllätys



Muutama yö sitten yläpuolella olevan kuvan makuuhuoneessa tapahtui odottamaton päällekarkaus. Pahaa-aavistamattomana nukkunut mies heräsi syvästä unesta siihen, kun hänen vaimonsa yllättäen syöksyi hänen kimppuunsa ja käänsi miesparan salamannopeasti selältä kyljelleen. Tämän jälkeen vaimo mutisi jotain epämääräistä ja jatkoi rauhassa uniaan.

Aamuisissa selvityksissä kävi ilmi, että vaimolla oli tapahtuneesta vain hataria muistikuvia. Ainoa, mitä hän kykeni palauttamaan mieleensä oli uni, jossa pariskunnan pieni poika oli tippumassa sängyltä, mutta äiti ehti onneksi pelastamaan pojan putoamiselta.

A couple of nights ago a sudden assault took place in the bedroom pictured above. A man slept unsuspectingly until he woke up because his wife attacked her totally out of the blue, and turned him super quickly from his back to his side. After this his wife mumbled something and fell back to sleep.

During the investigations in the following morning, the wife couldn't recall much about the incidence. She only remembered a dream she had, in which the couple's little son was about to fall off the bed, but luckily she was able to rescue him.


Noheva rikospaikkatutkija työssään. Tapauksen esitutkinta on vielä kesken.

A crime scene investigator busy at work. Preliminary investigation of the case is still going on.

4 kommenttia:

  1. Muahahaa :DD Inspector Gadget!

    VastaaPoista
  2. Varsinainen kadketti tosiaan, kauhulla odotan mitä kaikkea se saa selville ja millanen tuomio mua odottaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi ei!

    Minä olen ollut aina unissakävelijä ja varsinkin teini-iässä se oli hyvin yleistä, varsinkin väsyneenä. Milloin olin lähdössä kouluun tunnin välein yöllä, milloin laitoin kaikki valot päälle ja palasin sänkyyn, milloin mitäkin. Kerran mökillä nukuin äidin vieressä ja näin unta, että kuorma-auto ajaa päälle. Hyppäsin äidin päälle, joka säikähti ja huusi pelästyneenä. Minä unesta sekaisin luulin, että äiti huutaa sitä, kun se auto on tulossa päälle:/

    VastaaPoista
  4. Hyi, se on kyllä tosi inhottava herätä kesken pahan unen, varsinki jos vielä vähän turhan voimakkaasti eläytyy.. Mun unissäkävelyistä ja -puhumisista sais myös aika monta tarinaa kerrottua, et siihen nähden en oo kyllä ollenkaan yllättynyt tuosta mun hyökkäyksestä.:) Kerran olin mm. menny vanhempien makkariin keskellä yötä, nostanu jalan sängynreunalle ja raapinu vähän aikaa sitä jalkaa. Sit vaan muina miehinä takasin omaan huoneeseen nukkumaan :D Ja oon myös onnistunu sekottamaan ajantajun päikkärien aikana ja herättyäni ihmettelin ihan tosissaan, et miks meillä ajetaan ruohoa kuudelta aamulla..

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ilahduttaa kovasti :) // I love reading your comments!