15.8.11

Paluu arkeen


Viikonloppuna rentoiltiin mummulassa ja käytiin sukuloimassa Kajaanissa asti, niin jäi bloggaaminen vähemmäksi. Nyt on taas palattu kotiin ja arkeen ja on aikaa myös tälle puuhailulle. Tänään kuvailin meidän eteistä ja kivat pyykkikorit vessan puolelta. Muuten tuo toiletti ei kyllä esittelyyn pääse.. 

On the weekend we relaxed at my husband's parents' house and also went to a big family meeting up north in Kajaani, so I didn't have much time for blogging. Now we are back home and I can concentrate on this thing too. Today I took pictures of our hall and the laundry baskets from the bathroom. Otherwise the bathroom isn't really worth showing..






Iso pyykkipoika, Tukholman tuliainen Lagerhousesta.






Eteisen peili Ikeasta ja tällä kertaa mikään muu ei.:) Matto on samanlainen kuin keittiössä, ja oon omistanut ne jo teinivuosista asti, enkä millään muista mistä ne on kotoisin. Sitten päästäänkin yhteen mun silmäteristä: tykkään noista vaunuista niin kovin, ettei haittaa laisinkaan se että niitä ei saa mahtumaan minnekään piiloon. Ja täytyy kyllä itsekin myöntää, että välillä mun vaunuvouhkaaminen ja puunailu menee totaalisen överiksi.. Mutta onpahan ainakin huvia riittämiin kaikille kanssaihmisille! Pyykkikorit osui silmään viime talvena söpössä pikku sisustuskaupassa, Nidossa Mannerheimintiellä. Eihän niitä voinut olla kantamatta kotiin. Suloisia pyykkäysapureita saa tilattua haikaralta, toimitusaika kylläkin melko pitkä ja rasittava mutta se kannattaa.:)

The wall mirror in the hall is from Ikea, and for once that's the only thing from there.:) The carpet is the same as in the kitchen, and I've had those since my teenage years so I can't remember where they are from. And then there's one of my precious things: I like that pram so so much, that it doesn't bother me at all that I don't have any place to hide it to. And I have to admit that sometimes I get a little overprotective and crazy because of the pram.. But at least there's something to laugh at for the others! Those laundry baskets caught my eye last winter in a cute little interior store, Nido on Mannerheimintie, Helsinki. I couldn't help but carry them home with me. Cute little laundry helpers can be ordered from the white stork, delivery time is pretty long and sometimes stressful but definitely worth it.:)

1 kommentti:

  1. Yleisön pyynnöstä kuvat on nyt isompia ja omastakin mielestä näin on parempi. Kertokaahan, onko tämä kuvakoko hyvä vai vieläkö voisi suurentaa?

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ilahduttaa kovasti :) // I love reading your comments!